İsveç Rüyası

Ve beklenen rüya isveçteyim şı an iş için. Stockholm de bir hostelde.
Buradaki proje ortağımızla toplantı yapmaya geldik ve yarın dönüyoruz istanbula.
İsveç yaşanılacak bir yer.İstanbula göre inanılmaz düzenli inanılmaz keyifli bir şehir.İnsanlar çok sakin çok güleryüzlü ve çok mutlular.
Ama sanırım istanbulu bırakıp buraya yerleşemem.İsveç anlatmakla bitmez ancak yaşanır.
ölmeden önce görülmesi gerekn ilk 3 ülke arasında bence.
Burada insanlar insan gibi yaşıyor.
Bir yandan Türkiyeden haberler okuyorum depremden sonra tekrar deprem oluyor ve enkaz altında insanlar kalıyor.Anlam vermek çok zor bunlara.Bir yandanda biber gazı sıkılan depremzedeler.Bir yandan kürt olduğu için dışlanan depremzedeler.Bu topraklarda hayatta kalmak dışlanmamak çok zor….

Bir yandanda kendi hayatımda eskiler geliyor sürekli aklıma düşünmek istemesemde.Artık  şu Ted olma durumumumdan kurtulmak istiyorum ama olmuyor ne yazıkkı.How I Meet Your Mother’a sardım yine.Yeniden izlemeye başladığım için çok mutluyum çok eğleniyorum ama izledikçe garipleşiyorum.

Hayatta her zaman yaptığım gibi bu yine arkama bakmaya korkuyorum geçmişte yaşadıklarımı hatırlamak istemiyorum iyi yada kötüde olsa.
Bu yazıyıda her zaman yaptığım gibi kontrol etmiyorum ikinciye okumuyorum aklıma ilk geleni yazıyorum.

About kenanndursun

1984 Düzce doğumlu olan Kenan 2007 yılında Sakarya Üniversitesi Makine Mühendisliğinden mezun oldu. Beykent Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi Yüksek lisansı yaptı. 2007 yılında aldığı eğitmen eğitimiyle gönüllü faaliyetlerine akran eğitmenliği yaparak başladı.2007 - 2009 yılları arasında özel bir şirkette Kalite Sistem Sorumlusu olarak çalışırken mühendisliği sevmediğini fark edip sivil alanda gönüllü/profesyonel olarak çalışmalara başladı. 2009 - 2010 yıllarında İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Ajansı Gönüllü Programı’nda Saha Asistanı olarak çalıştı. 2011 yılı itibariyle İstanbul Bilgi Üniversitesi Gençlik Çalışmaları Birimi’nde Proje Koordinatörü olarak çalışmaktadır. Bir süre festival ve müzik organizasyonlarından part-time çalışan Kenan boş zamanlarında konser ve festivallere gitmeyi seviyor.Gününün büyük kısmını sosyal medya ve gençlik üzerine okumalarla ve de müzik dinlemekle geçiriyor.
Bu yazı ölmeden önce görülmesi gereken şehirler, isveç, isveçmi istanbul mu?, isveçte yaşam içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İsveç Rüyası için 3 cevap

  1. ercan iscan dedi ki:

    Kenanım tabi ben hiç isveç'te buşunmadım ama, her şeyde seninle aynı fikirdeyim….
    ama yapacak pek bir şey yok gibi veya varda baya bi zor gibi…
    Birde yazıyı ikinciye okumama ! bence gerçek günlüğe daha çok yaklaşıyor🙂
    selamlar….

  2. Benay Gavazoğlu dedi ki:

    Ted demek…

    Kenancım geçmişinden kaçmak iyi bir şey değil. Arada dön, sorgula sonra yine bugünü yaşa. Ama geçmiş olmamış gibi de davranma sakın.

    Böyle yaptığın için böyle yazmadım. Geçmişine bakmamaya uzun süre direnmiş ve bunun acısını sonradan epey çekmiş biri olarak yazdım.

  3. Anonymous dedi ki:

    Daha yeni gördüm bloğunu, hergün yeni birşeyler yapıp, şehir şehir hatta arada ülke ülke gezip, hergün yeni insanlarla tanışıp, eğlencenin dibine vurup arada blogunda yazılar yazıp ertesi gün tekrar aynı enerjiyle hayatına devam edebilmene accayip imreniyorum… geçmişte yaşadığın herandan ders çıkar ama pişmanlık duyma sakın, pişmanlık duygusu insanı aşağı çeker enerjisini alır, onun yerine S*ktir et (John C. Parkin'in kitabının adı yoksa bilirsin küfretmem hiç :P) deyip devam et🙂 bidost (nurgül)

Bir Cevap Yazın

