feel the sunshine…

Temmuzu da bitirmek üzereyiz.Temmuz ayı festival ayı sanıyodum ama benim için düğün nişan ayı oldu.Sadece geçen haftasonu sun.day.sky a gidebildim.Onunda tek gününe.Benim için yılın en iyi festivali sun.days.sky o yüzden.

Çarşamba günü bu ayki son seyehatimi yapıyorum.Pegasusla akraba çıktık bu ay.Tunceli-tekirdağ-Düzce-Gaziantep-Ankara-Elazığ bu ay gördüğüm şehirler.Agustos daha sakin olucak umarım.Her gittiğim yerde yöresel yemekler yemekten de azıcık kilo aldım galiba.Artık spora yazılma vakti.

Az önce Music and Lyric diye bir film izledim.Çok keyifliydi.Aşk filmleri beni hep keyiflendiriyor.Ama sonrasnda düşündürüyor hep hemde uzun uzun.

Bu hafta yeni şarkılar yeni gruplar keşfindeydim elimden geldiğince.

Can Bonomo ya taktım bugun.Çok keyifli sölüyorlar harikada şarkıları var.Keşke yakınlarda biryerlerde denk gelsekde canlı dinlesek.Bir keresinde internetten evlerinden verdikleri konseri izlemiştim.Harika bir fikir ve çokda eğlenceliydi.

Can bonomanın en sevdiğim iki şarkısı şunlar.

Can Bonomo Bana Bir Saz Verin

Can Bonomo Şaşkın 

Birde bu ara Blur a taktım.Geçenlerde Şevketlerin evinde muhabbet ederken saolsun hocam Volkan dinletti.Kanun sesleri var şarkının orjinalinde.Çok keyifli bir şarkı.Bu aralar bu şarkıya tapıyorum durmadan sıkılmadan bu şarkıyı dinliyorum. 

Şarkının orjinal hali:

Blur – Out of Time

O harika konser performansı 

feel the sunshine…

keşke orada olsaydım!


About kenanndursun

1984 Düzce doğumlu olan Kenan 2007 yılında Sakarya Üniversitesi Makine Mühendisliğinden mezun oldu. Beykent Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi Yüksek lisansı yaptı. 2007 yılında aldığı eğitmen eğitimiyle gönüllü faaliyetlerine akran eğitmenliği yaparak başladı.2007 - 2009 yılları arasında özel bir şirkette Kalite Sistem Sorumlusu olarak çalışırken mühendisliği sevmediğini fark edip sivil alanda gönüllü/profesyonel olarak çalışmalara başladı. 2009 - 2010 yıllarında İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Ajansı Gönüllü Programı’nda Saha Asistanı olarak çalıştı. 2011 yılı itibariyle İstanbul Bilgi Üniversitesi Gençlik Çalışmaları Birimi’nde Proje Koordinatörü olarak çalışmaktadır. Bir süre festival ve müzik organizasyonlarından part-time çalışan Kenan boş zamanlarında konser ve festivallere gitmeyi seviyor.Gününün büyük kısmını sosyal medya ve gençlik üzerine okumalarla ve de müzik dinlemekle geçiriyor.
Bu yazı blur, can bonomo, festivaller, music and lyrics, sun.day.sky, yılın en iyi festivali içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

feel the sunshine… için 3 cevap

  1. Benay Gavazoğlu dedi ki:

    Haniş romantik izlemezdin sen? Music and Lyrics güzeldir… Can Bonomo'yu Athena öncesinde izleme şansım olmuştu, eğlendiriyor insanı, enerjisi güzel (:

  2. Kenan Dursun dedi ki:

    Bugün izlemek istedim:) Biz gidemiyoruz senin kadar konserlere izleyemedik henüz:)

  3. Benay Gavazoğlu dedi ki:

    Bir gün bana da denk gelsin o isteğin (: Ben öğrenciliğin kaymağını yedim oğlum (:

Bir Cevap Yazın

