only unhappy people don’t like dance


Müzik ve dans vazgeçemediğim şeyler arasında.Müzik hayatımın her anında var.Evde, yolda kimi zaman uykuya dalarken bile.Müzik dinlerken kendimden geçiyorum bazen.O şarkıdan o şarkıya o klipten o klibe.İnternetteki vaktimin %70 i youtube ta groovesharkda radyo eksen dinlemekle geçiyor.

Peki neden müzik bu kadar önemli?

Biraz ekşi sözlükten alıntılar yapalım 

hayatı “vakit geçirme” tarzı yaşamdan “yaşama”ya götürebilen en güzel şey.

insanın ruhuna gercek anlamda yeni bır ruh katan,doyumsuz zevk.

“music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.”

nietzscheye gore müzik; doğayı tek taklit etmeyen, butun sanatların en farklısı, en yaratıcısıdır.

eğer tanrıyla konuşma imkanı olsaydı bu ancak müzikle mumkun olabilirdi.

müzik sayesinde aşklarının daha uzak , duygulu ve sıkıntısız olduğunu gorup ısıtırız.müzik bizler icin olağanüstü durumları seyredebilmek ve bakis acisini bir tur yabancılaşma ve ic rahatlığı ile yaşamanın tek aracıdır.her asik olan kimse müzik dinleyince şunları düşünür.:benden bahsediyor , benim yerime konuşuyor , her şeyi biliyor.

Gibi gibi harika şeyler yazmış insanlar. Müzik bir yaşam tarzı ve danslada birleşince böle harika görüntüler çıkıyor karşımıza. 

Dans etmek insanın mutluluğunun dışa yansıması bence.
İnsan dans ediyorsa mutludur.Ben dans etmeyi çok severim aslında mutlu olayı çok istiyorum diyebilirim bellkide birbiriyle bağlantılı olarak.Müzikle ilgili bir filmde hatun “only unhappy people don’t like dance” diyor ve o zamandan beri bende ona katılıyorum.

Müzik dinliyorum
dans ediyorum
ve en çok bunu birine aşık olunca yapıyorum onu fark ediyorum…


About kenanndursun

1984 Düzce doğumlu olan Kenan Dursun, 2007 yılında Sakarya Üniversitesi Makine Mühendisliğinden mezun oldu. Beykent Üniversitesinde İşletme Yönetimi Yüksek lisansı yaptı. Lisans öğrenim gördüğü sırada çeşitli sivil toplum kuruluşlarında gönüllü faaliyetler gerçekleştirmeye başladı. 2007 yılında aldığı eğitmen eğitimiyle gönüllü faaliyetlerine akran eğitmenliğini yapmaya başladı. 2007-2009 yılları arasında özel bir şirkette Kalite Sistem Sorumlusu olarak çalışırken mühendisliği sevmediğini fark edip sivil alanda gönüllü/profesyonel olarak çalışmalara başladı. 2009-2010 yıllarında İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Ajansı Gönüllü Programı’nda Saha Koordinatörü olarak çalıştı. 2011-2014 yılları arasında İstanbul Bilgi Üniversitesi Gençlik Çalışmaları Biriminde ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Sivil Toplum Çalışmaları Merkezinde Proje Koordinatörü olarak çalıştı. Halen İstanbul Bilgi Üniversitesinde Medya Ve İletişim Sistemleri Yüksek Lisansı yapan Kenan Dursun, tezini Sivil Toplum Kuruluşlarının Medya ve Teknoloji kullanımı üzerine yazmaktadır.Ayrıca Kenan Ocak 2015 - Temmuz 2015 tarihleri arasında Ortak Gelecek için Diyalog Derneği'nde Genel Koordinatör olarak, 2014 2016 yılları arasında Things Projesi Koordinasyon ekibin de iletişim uzmanı olarak çalışmıştır.Şu an Sivil Toplum Kuruluşları ve AB Projelerine iletişim danışmanlığı yapmaktadır. 2017 yılından beri aynı zamanda Bilgi Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi olarak çalışmaktadır.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın